Cine, Congreso

7 mayo 2021

La  Càtedra d’Investigació Luis García Berlanga de la Universitat CEU-Cardenal Herrera organitza el Congrés Internacional ‘Mediterrani, festa i carnaval. Homenatge a Luis García Berlanga’, que se celebrarà a València del 18 al 20 de novembre de 2021 (s’hi ofereix la possibilitat de participar telepresencialment).

L’objectiu del Congrés és aprofundir en l’anàlisi de la festa i el carnaval en la filmografia no sols de Berlanga, sinó d’altres directors lligats a la mediterraneïtat que explota la naturalitat i l’alegria que, no obstant això, revelen igualment una certa desolació.

El Congrés s’adreça a professors i investigadors, així com estudiants, de Ciències de la Comunicació, Cinema i Audiovisual. També a totes aquelles persones interessades en la temàtica.

El termini per enviar propostes és el 14 de juny. Trobareu més informació al web del Congrés.

Cartell Congrés Berlanga