Projecció de la pel·lícula ‘Lost in translation’, dins de la IV edició del Cicle Bàsics de Cinema

El Vicerectorat de Cultura de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx, amb la col·laboració del Grau en Comunicació Audiovisual i del Doble Grau en Comunicació Audiovisual i Periodisme (CAUP), ha organitzat la projecció de la pel·lícula Lost in translation, dins del IV Cicle Bàsics de Cinema, que tindrà lloc a la Sala de Graus de l’edifici Arenals del campus d’Elx. El Cicle constarà d’una petita presentació, el visionat i un col·loqui, a càrrec d’estudiantat de la titulació. L’activitat tindrà lloc demà dimecres, 5 de maig, a les 16:30 hores i el 6 de maig a les 12:00 hores.

L’entrada és lliure, limitada a l’aforament de la sala. Les pel·lícules es projectaran en VO subtitulades. Per l’assistència a les sessions, l’estudiantat obtindrà un certificat de 0,6 crèdits ECTS. El programa que s’ha preparat vol ser un lloc d’aplec de persones amants del cinema i que no poden dir-se cinèfiles sense haver visionat aquestes pel·lícules.