SEGONA EDICIÓ DEL TALENT AUDIOVISUAL UNIVERSITARI

PITCHING UNIVERSITATS VALENCIANES-SECTOR AUDIOVISUAL

À Punt i les sis universitats valencianes que tenen estudis relacionats amb la indústria de la creació audiovisual –Universitat de València, Universitat Politècnica de València, Universitat d’Alacant, Universitat Miguel Hernández d’Elx, Universitat Jaume I de Castelló i Universitat CEU Cardenal Herrera– organitzem el Talent Audiovisual Universitari, Pitching Universitats Valencianes-Sector Audiovisual, que tindrà lloc el dia 5 de juny  al Campus de Gandia de la Universitat Politècnica, amfitriona d’aquesta segona edició.

L’objectiu de la iniciativa és detectar el talent creatiu emergent que hi ha a les universitats i posar-lo en contacte amb el sector audiovisual, tant privat com públic. En aquesta segona edició, les entitats organitzadores es comprometen a treballar per a visibilitzar el talent femení de l’audiovisual valencià.

El Pitching de l’Audiovisual Valencià es concretarà en una jornada en què els diferents equips creatius universitaris podran exposar els seus projectes davant de productores, distribuïdores i plataformes multimèdia, com és el cas d’À Punt Mèdia.

Para más información, contactar con Jaume Quiles (" target="_blank">)