Curt creixent 4a edició. Jornades professionals del curtmetratge de Cinema Jove.

CC18_Cinema_Jove_solo_logoCurt Creixent celebra su 4.ª edición con Cinema Jove en dos jornadas que reúnen a profesionales de la industria del cortometraje de toda España, para debatir sobre distribución, nuevas estrategias y plataformas digitales. Además, contamos con los festivales de la Comunitat Valenciana para hablar de sus líneas de programación y presentamos proyectos de cortos en producción y de estreno. Todo en un encuentro gratuito dirigido a las personas interesadas en el cine —profesionales, estudiantes y público en general— que no te puedes perder.

Curt Creixent celebra la seua 4a edició amb Cinema Jove en dues jornades que reuneixen professionals de la indústria del curtmetratge de tota Espanya, per a debatre sobre distribució, noves estratègies i plataformes digitals. A més, comptem amb els festivals de la Comunitat Valenciana per a parlar de les seues línies de programació i presentem projectes de curts en producció i d’estrena. Tot en una trobada gratuïta adreçada a les persones interessades en el cinema —professionals, estudiants i públic en general— que no et pots perdre.

Programa disponible en cinemajove.com. Inscripció gratuïta en línia, places limitades. Diploma acreditatiu d’assistència (mínim de 80 %)

Més info i inscripcions en curtcreixent.org   " target="_blank">