Beca Fragments

Becas, Periodismo

21 septiembre 2016

Des de la Unió de Periodistes Valencians hem engegat el projecte cultural Fragments per a posar en valor i dinamitzar la pràctica del periodisme gràfic. A més de les diverses activitats culturals que desenvoluparem entre els mesos de novembre i gener, el projecte inclou la convocatòria de la I Beca de Producció Fragments.

L’objecte de la beca és la producció d’un assaig visual que investigue sobre la història contemporània de la Comunitat Valenciana a través dels llenguatges propis del periodisme gràfic actual (fotografia, vídeo, multimèdia i web) i que, en cas d’utilitzar diversos suports, puga generar una estructura narrativa transmèdia. El termini de recepció de propostes està obert fins al divendres 4 de novembre i el jurat farà públic el seu veredicte el divendres 18. Des de llavors, la persona, empresa, col·lectiu o organització beneficiària disposarà d’un termini de treball d’onze mesos per a desenvolupar el seu projecte.

La beca disposa d’una dotació econòmica de 6.000 euros i d’un pressupost de producció de fins a 7.000. Us animem a difondre la convocatòria entre els vostres alumnes i exalumnes. Les bases, que
adjuntem, estan disponibles en el lloc web http://projectefragments.com; gestionem les inscripcions a través de
la pròpia pàgina o de l’email .

Bases: bases-beca-fragments-val